Logowanie

 

Wydział Elektroniki

Windykacja

RATY W CZASIE PANDEMII - RATY i PRZESUNIĘCIE TERMINU PŁATNOŚCI

Podanie o rozłożenie płatności na raty (koniecznie z własnoręcznym podpisem) proszę przesłać ze swojej skrzynki studenckiej na adres katarzyna.wlazlinska@pwr.edu.pl lub przez profil zaufany na skrzynkę Politechniki Wrocławskiej.
W mailu musi być umieszczona informacja o wysokości zadłużenia , pierwotnym terminie płatności i numerze KP.

Standardowo płatność rozkładana jest na 4 równe raty.
Jeżeli jednak mają Państwo propozycję co do terminów spłaty i wysokości poszczególnych rat to bardzo proszę o taką informację w mailu. Zostanie to wtedy przeanalizowane i ewentualnie uwzględnione.

Bardzo istotne jest , aby prośbę przesłać przed upływem terminu płatności. Liczy się termin wpływu maila.
Wszystkie wcześniejsze zobowiązania muszą być uregulowane.

Ostateczna decyzja podejmowana jest przez prof. Ryszarda Zielińskiego.

Raty – procedury

GDY STUDENT ZGŁOSI SIĘ DO DZIEKANATU PRZED UPŁYWEM TERMINU PŁATNOŚCI:

GDY STUDENT ZGŁOSI SIĘ DO DZIEKANATU PO UPŁYWIE TERMINU PŁATNOŚCI:

  • podanie (wzór do pobrania)
  • dodatkowo podpisywane jest porozumienie.
  • możliwość rozłożenia płatności na 2,3 oraz 4 raty
  • terminy płatności ustalane są indywidualnie, przeważnie są to comiesięczne równe raty
  • w porozumieniu zawarte są wszelkie zasady spłacania rat
  • student spłaca raty w wyznaczonych w porozumieniu terminach ( lub szybciej).
  • po opłaceniu każdej raty w systemie naliczane są ustawowe odsetki.  W związku z tym, że podanie zostało złożone po terminie, nie zmieniamy dat płatności w systemie jsos.
  • student do momentu spłacenia ostatniej raty może otrzymywać  automatyczne komunikaty wzywające do zapłaty
  • w momencie, gdy student spóźni się ze spłatą raty w terminie , zgodnie z porozumieniem, zobowiązany jest do natychmiastowej spłaty całości zadłużenia.
  • nie ma możliwości przesunięcia terminu płatności

 

Pamiętaj, że :

W momencie składania oświadczenia do obrony wszelkie zaległości finansowe powinny być rozliczone.

W przypadku, gdy student nie spłaca rat w wymaganych terminach musi liczyć się z tym, że kolejne jego podania mogą być rozpatrzone na jego niekorzyść.

Proszę pamiętać, że termin wymagalności spłaty raty to data jego zaksięgowania na koncie Politechniki Wrocławskiej. Proszę zatem dokonywać wpłat z odpowiednim wyprzedzeniem.

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję