Wydział Elektroniki

Organizacja Dziekanatu podczas remontu

Data: 09.04.2019 Kategoria: Pracownicy, Studenci

Wpis może zawierać nieaktualne dane.

Uprzejmie informujemy, że w związku z planowanym remontem Dziekanatu i koniecznością organizacji tymczasowego Dziekanatu nastąpią utrudnienia w obsłudze studentów oraz zmiana lokalizacji stanowisk: 

  • windykacja i obsługa studiów doktoranckich z dniem 09.04.2019 zostaje przeniesiona do pok. 25A bud. C-3 i pozostaje tam do odwołania,
  • w dniach 15-18.04.2019 będzie dostępne jedno stanowisko do obsługi studentów w pok. 25A bud C-3 – zamówione zaświadczenia będą do odbioru w następnym dniu roboczym. Uprzejmie informujemy, że w tym czasie zarówno kontakt telefoniczny jak i mail-owy z pracownikami będzie znacząco utrudniony.
  • DZIEKANAT począwszy od dnia 23.04.2019 aż do odwołania będzie funkcjonować w sali 38/39 C-4.

Za utrudnienia przepraszamy.

 

We would like kindly inform you about forthcoming impediments in student's service and necessity of change the Dean's Office location because of the Dean's Office renovation: 

  • debt collection and servicing for PhD Students will be moved to room 25A C-3 from 09/04/2019 until further notice
  • from 15/04/2019 to 18/04/2019 there will be one stand for service of students in room 25A C-3 for picking up ordered certificates on the next working day. We kindly inform you that both telephone and e-mail contact will be significantly straitened
  • the Dean’s Office will be moved to room 38/39 C-4 from 23/04/2019 until further notice.

We apologize for any inconvenience it may cause.

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję