Uprzejmie informujemy, że w związku z planowanym remontem Dziekanatu i koniecznością organizacji tymczasowego Dziekanatu nastąpią utrudnienia w obsłudze studentów oraz zmiana lokalizacji stanowisk:
- windykacja i obsługa studiów doktoranckich z dniem 09.04.2019 zostaje przeniesiona do pok. 25A bud. C-3 i pozostaje tam do odwołania,
- w dniach 15-18.04.2019 będzie dostępne jedno stanowisko do obsługi studentów w pok. 25A bud C-3 – zamówione zaświadczenia będą do odbioru w następnym dniu roboczym. Uprzejmie informujemy, że w tym czasie zarówno kontakt telefoniczny jak i mail-owy z pracownikami będzie znacząco utrudniony.
- DZIEKANAT począwszy od dnia 23.04.2019 aż do odwołania będzie funkcjonować w sali 38/39 C-4.
Za utrudnienia przepraszamy.
We would like kindly inform you about forthcoming impediments in student's service and necessity of change the Dean's Office location because of the Dean's Office renovation:
- debt collection and servicing for PhD Students will be moved to room 25A C-3 from 09/04/2019 until further notice
- from 15/04/2019 to 18/04/2019 there will be one stand for service of students in room 25A C-3 for picking up ordered certificates on the next working day. We kindly inform you that both telephone and e-mail contact will be significantly straitened
- the Dean’s Office will be moved to room 38/39 C-4 from 23/04/2019 until further notice.
We apologize for any inconvenience it may cause.