Logowanie

 

Wydział Elektroniki

E-LEARNING - KOMUNIKAT PROREKTOR DS. KSZTAŁCENIA

Data: 21.09.2020 Kategoria: Pracownicy, Studenci

Wpis może zawierać nieaktualne dane.

KOMUNIKAT PROREKTOR DS. KSZTAŁCENIA W SPRAWIE REALIZACJI ZAJĘĆ W TRYBIE ZDALNYM-SYNCHRONICZNYM W SEMESTRZE ZIMOWYM R.A. 2020/2021

 

Szanowni Państwo,

Odnosząc się do narzędzi IT wspierających realizację zajęć w trybie zdalnym -synchronicznym w semestrze zimowym r.a. 2020/2021 i obowiązków pracowników w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych w tym trybie podsumowuję to, o czym od pewnego czasu rozmawiamy:

  1. Jako obowiązkowe traktować należy wysłanie przez prowadzących do studentów w poszczególnych grupach, z systemu Edukacja.CL, najpóźniej 3 dni przed datą pierwszych zajęć, informacji o sposobie komunikacji i planowanych do wykorzystania podczas zajęć narzędziach IT.
  2. Rekomendowane jest wykorzystywanie platformy ePortal.pwr.edu.pl, jako narzędzia integrującego informacje o prowadzonych zajęciach oraz jako platformę do bezpiecznej publikacji materiałów edukacyjnych, zbierania prac studentów, przeprowadzania testów, komunikacji (forum) i.in.
  3. Rekomendowane jest stosowanie do telekonferencji platform MS Teams oraz ZOOM.

Powyższe oznacza dowolność wyboru stosowanej platformy przez pracowników spośród rozwiązań rekomendowanych. Nie wyklucza również stosowania innych rozwiązań IT umożliwiających komunikację po uzgodnieniu prowadzącego i studentów z grupy zajęciowej.
Rozwiązania rekomendowane objęte będą wsparciem ze strony Politechniki Wrocławskiej.

Poszczególne Wydziały mogą określać szczegółowe wytyczne odnoszące się do jakości kształcenia w trybie zdalnym-synchronicznym. Dziekani zobowiązani są do przekazania informacji w tym zakresie prowadzącym zajęcia i studentom.

Dodatkowo informuję, że zarówno dla platformy ePortal, jak i MS Teams nastąpi import grup zajęciowych z systemu Edukacja CL/JSOS. W przypadku ePortalu będą to puste kursy odpowiadające grupom zajęciowym przed zapisami po to, aby umożliwić prowadzącym odpowiednio wczesne umieszczanie materiałów do zajęć. W przypadku MS Teams będą to grupy z ich uczestnikami utworzone po zapisach. Każdorazowo gotowość grup do migracji zgłasza Dziekan Wydziału.

Jednocześnie Zespół e-learningu zaczyna akcję szkoleniową w zakresie obsługi e-portalu w formie webinarów. Szczegóły przekazywane będą przez Zespół na bieżąco.

Łączę pozdrowienia
Agnieszka Bieńkowska
----------------------------------------------------
Prorektor ds. kształcenia Politechnika Wrocławska

 

  • Wsparcie wykorzystania narzędzi IT do zdalnego nauczania, rekomendowanych przez PWr zapewniają wydziałowi koordynatorzy.
    Uwagi merytoryczne oraz techniczne proszę zgłaszać do Dziekana na następujący adres mailowy: monika.bobnis@pwr.edu.pl

 

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję